Svininfluensan.

Det här har kanske varit VÄRLDENS sämsta dag
genom tiderna. Fy fan.

Man tar en spruta för att man inte ska bli sjuk,
va händer, JAG BLIR SJUK!

Aldrig mer att ja ska nån sån här skit sputa,
inte ens om det är livsviktigt.
Min lediga dag har gått till spilla.
Jag skulle julpyssla,mublera om, städa, klä granen.
Istället har jag fått legat nerbäddad själv i sängen.
Piss.

Är jag inte frisk imorgon då ska jag åka till
Bergsåker och Reklamera min spruta, å hör sen!

Nu ska ja äta tacos på Biteline.



 


Kommentarer
Postat av: KL

haha=P så kan det gå..

2009-11-20 @ 21:45:21
Postat av: Annica

Men Karin inte vara sån nu :), Tänk va sjuk du skulle ha blivit av att få flunsan om du mår som du mår av en sån liten dos... Hade säkert blivit ännu värre.

Krya på dig!!

2009-11-20 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0