André

Min Älskade stjärt.

Gick igenom massa gammla kort nu och hittade
de först kortet på mig och Andre.
Gilla.



Hittade även kort från förts gången vi såg.
Jag och Natalie hade varit ute på krogen,
gick hem på Tull, och då ringer Dick
och frågar om han och en kompis fick komma
på efterfest.
Vist tänkte vi, men tilläggde att han inte
fick ta med sig någon dryg prick.
Sakt å gjort, Dick kommer och med sig har
han en kille som heter André som kom från Indal.
En rätt blyg sak, som hade druckit
kanske en drink för mycket.

Vi satt länge uppe å surra men när klockan
slog fem tyckte Dick att det var tid nog att gå hem.
Minns inte riktigt hur det vart men Dick gick
före André. Så han var tvungen att springa i kapp
Dick, eftersom det var där han skulle sova.
Snäll som man är ringer jag till André och frågar
om han hade hittat åt Dick.
Men icke..André var vilse i Sundsvall
och skulle verkligen uppskatta om han fick
låna en sängplats.
Vist fick han de.
Han spydde och sen somna vi.
Å sen vart vi kär.

Sen i efterhand har jag fått till
min kännedom att André den skurken
ljög.
Han gick med Dick när jag ringde snällt
och frågade om han hittat hem.



Den Bästa!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anabanana

han är lurig den där andré... :o

2009-10-16 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0