Högskoleprovet.

Jaha, då har man alltså anmält sig till
kankse de värsta man kan utsätta sig för.
HÖGSKOLEPROVET.
Kan inte riktigt förstå varför det måste va så
länge, och så mycke. Det kommer verkligen
ta knäcken på mej. Är praktiskt taget livrädd
att jag ska få 0,0, de skulle tusan inte förvåna
mej. Jag lovar att jag kommer vara seriös i typ
10 minuter sen kommer jag bli galet stressad och
bara skynda igenom allting.

André fick sina gymnasiebetyg hemskickade för
nån dag sen. Ingen rolig läsning.
Han hade MVG i tammefan allt.

Jag är Rädd.

 


Kommentarer
Postat av: Susie Q

Bra att du har anmält dig Karin!

Det kommer gå hur bra som helst! :) Se till att förbereda dig lite bara, kolla på lite gamla prov, läs en bok på engelska typ Twiglight ;) så ska du nog se att det går bra :)



Kramis Susie

2009-09-16 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0