På beställning.

Nu har jag just gjort en stor städning, så nu skiner golven.
Igår var Elin O i stan, trevligt. Fikade på Sundsvalls äldsta
cafe.. O Clare? Åt bakelser för fulla muggar i allfall. Lovan
drog vinst lotten och fick den mest delikata. Ack ack..

Hade även personalmöte igår kväll, rikigt givande.
Lovan höll i tyglarna å hon klarde det med bravur.
Micke vart full.
Kollade på filmerna sen personalfesterna, Shajjse.
Man ska va glad att man för det mesta höll i kameran,
vart en rätt pinsam titt.

Nu tänkte jag i allfall visa upp mitt nya köksbord på
beställning utav KL.
Vill ha en ärlig respons nu..
Ska ja ha det så här eller ska ja ta upp Brun bordet igen?

 

BrunBorde.



Må bra.


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag tycker att det är fint med båda, tycker dock att det är finare med bruna bordet..men finare när soffan kan stå mot väggen.. trassligt!

2009-09-04 @ 16:52:09
URL: http://missnat.blogg.se/
Postat av: Xma Karin

Det vita - tveklöst!!

2009-09-04 @ 21:18:00
Postat av: KL =)

tackar tackar...=P ..toppen både och..roligt egentligen med det vita för du gjort det själv om jag förstått det rätt.. men på bilderna måste jag säga att det ser lite litet ut.. gillar ju som att hänga ett gäng kring ert bord..så måste nog tyvärr av den andledningen endast lägga min röst på det bruna.. men om man nöjer sig med ett mindre bord med färre platser är det vita ju toppen..miss you love.. kram

2009-09-05 @ 01:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0